Menu Close

BENO vychádza v ústrety mužom

Pierre Cardin

Značka Pierre Cardin je povestná svojimi kvalitne vypracovanými pánskymi oblekmi. V kolekcii na túto sezónu sa návrhári zamerali na vnútorné detaily ako predelenia podšívky, lemovanie, prešívanie v štýle „columbia“, farebné ruby golierov s koženými prúžkami, kožené, textilné a plstené záplaty na rukávoch, ale i kožou potiahnuté gombíky.

Z nových kvalitných materiálov vyniká 100%-tný kašmír, zmes vlna/kašmír a vlna/hodváb, jahňacia vlna, shetlandská vlna, jersey, manchester a bavlna.

pierre cardin 2

Samozrejme, tvorcovia kolekcie nezabúdajú ani na košele pre pánov. Sú rozdelené do troch skupín:

1. City – patria sem už tradičné biznis košele v non-iron kvalite. Normálny strih je nahradený užším strihom. Pridané sú aj nové kontrastné detaily, ktoré prinášajú sviežosť a modernosť.

2. Club – zmesové a voľnočasové košele, polokošele, ale i moderné biznis košele. Všetky patria do veľmi moderného segmentu, ktorý sa nachádza medzi príležitostnými a biznis košeľami. V tejto skupine sa charakterovo prelínajú košele voľnočasové s dynamickým štýlom vhodným do práce. Kvalitatívne ide prevažne o strečové košele v zúženom strihu.

3. Casual – táto skupina ponúka štruktúrované jednofarebné košele s výraznými detailmi. Materiály sú typické pre zimné obdobie a skvele sa dopĺňajú s úpletovou časťou celej kolekcie. Záplaty a výšivky, tón v tóne, sú ich podstatnými detailmi.

Čo sa týka úpletovej kolekcie, do popredia sa dostávajú vesty, vzor pletenej kocky a melanž štruktúry. Nechýbajú ani hrubo pletené pulóvre a svetre s lemom, kožené a manchestrové detaily, prevažne tón v tóne, charakteristicky obšité. Farebne prevládajú béžové, hnedé a šedomodré tóny. V kolekcii značky Pierre Cardin nechýbajú ani kvalitne vypracované džínsy.

Stredobodom pozornosti je tmavé indigo vo všetkých podobách. Z farieb ďalej prevládajú modré, béžové a šedé až čierne tóny. Často používaným materiálom je japonský a taliansky denim.

Bundy môžeme rozdeliť na niekoľko štýlových častí podľa využitia, použitého materiálu ako aj funkcie – ide o bundy, ktoré sú vhodné do chladného až mrazivého počasia. V kolekcii nechýbajú ani bundy z ťažkej bavlny a napodobeniny jahňacej kože. Dôležitým materiálom zostáva i vlna. Prevládajú jednofarebné bundy alebo motív veľkej kocky.

Stones

Túto značku určite netreba mnohým pánom predstavovať. Oslovuje mužov, ktorý sa zaujímajú o módne trendy v strihoch, farbách aj materiáloch. Nie je určená len určitej vekovej skupine, ale oslovuje pánov, ktorý vyznávajú určitý životný štýl, eleganciu, kvalitu a pohodlie. Stones sa neorientuje len na klasickú módu, ale aj na odevy na voľný čas.

Na túto sezónu si pripravila tri kolekcie:

1. Tradition Remixed – „Back to the roots“ alebo „Naspäť ku koreňom“ je hlavné motto tejto kolekcie. Pocit zodpovednosti k dedičstvu preferuje vojenské prvky a vytvára variácie medzi športovým a mestským štýlom. Z farieb prevládajú modrá a sivá s jemnými akcentmi fialovej a bielej.

2. Urban Navigator – horolezectvo a turistika, vplyv prírody a prvky vidieckeho života. Tradícia, ale moderná a pohodlná. Farby sa pohybujú v škále od béžovej, hnedej, antracitovej s jemnými odtieňmi modrej a bielej.

3. Gong Places – mäkký opotrebovaný štýl, vrstvenie a hľadanie autenticity definujú hlavnú myšlienku tejto kolekcie. Prevláda výrazne vyštíhlená silueta a dôležitá je hra rôznych dĺžok. Nadčasové farby ako kamenná šedá, asfaltová, antracitová sa prelínajú s tehlovou, červenou a bielou.

Bugatti

Spoločnosť Brinkmann, ktorá bola založená v roku 1947 uviedla na trh značku Bugatti v roku 1978. Úspech značky stavia na prepojení talianskeho designu s precíznou nemeckou výrobou.

Bugatti ponúka ucelené kolekcie pánskeho oblečenia, vrátane množstva doplnkov. Značka si zakladá na kvalitnom vypracovaní, prvotriednych materiáloch a stáva sa tak symbolom životného štýlu svojich nositeľov. Prezentuje moderného, aktívneho muža, ktorému je blízka ležérna elegancia. A okruh týchto mužov sa neustále rozrastá – začína sa v tridsiatich a nekončí ani v sedemdesiatich rokoch.

Kolekcia jeseň/zima 2011 sa riadi mottom „byť šik a v teple“ v chladných zimných dňoch. V kolekcii sa aj naďalej kladie veľký dôraz na detail a vypracovanie búnd, ktoré sú silnou stránkou značky Bugatti – odnímateľné podšívky, kapucne, goliere a variabilné kovové prívesky na zipsoch. Veľmi obľúbené naďalej ostávajú technické a funkčné materiály. U sák sa osvedčila superelastická vložka flexity, ktorá umožňuje pánom neskutočný komfort pri ich nosení a nezáleží na materiáli.

Značka Bugatti je veľmi silná v ponuke mikín. V tejto sezóne prevažuje námornícka modrá, army zelená, šedá a antracit doplnený červenou a modrou. Aj ponuka nohavíc je už tradične široká a veľmi pestrá a farebne sa drží klasiky.